sâmbătă, 8 august 2009

Rebela

Rebela de Helen Walsh




Janis Joplin - Piece of My Heart
Asculta mai multe audio Muzica

"Cum poti sa te apropii atat de mult de o persoana si sa o lasi sa se bage atat de adanc in sufletul tau?Si sa o duci in locuri indepartate si sa o lasi sa hoinareasca in voie si sa exploreze fiecare crapatura minuscula si goala pana nu mai ramane nimic de descoperit,iar tu esti complet consumat si vulnerabil.Si apoi intr-o zi sunteti doar niste straini.Tot trecutul asta si intimitatea care v-au legat mai zabovesc inca acolo agatate de un fir fragil al amintirilor."

"Mana ei in poala lui si ochii lui miopi stralucind de fericire.Sau poate ca nu.Poate ea n-a acceptat si se uita cu ochii impaienjeniti pe geam,cu mainile incrucisate,iar el se simte la fel de golit si de trist ca si mine.Nu stiu ce ar trebui sa doara mai mult."

"De fiecare data cand plec de aici,ma simt cuprinsa de un sentiment de libertate,chiar mai puternic decat atunci cand chiulesc de la un curs.Dar astazi,lucrurile inspre care fug,sunt exact cele de care fug.E greu de inteles prietenia noastra si viata pe care mi-am cladit-o in jurul lui,a familiei si prietenilor sai-toate astea m-au tinut pe linia de plutire,facand totul suportabil."

"Ma ametise complet.Eram indragostita nebuneste.Si cand m-a lasat acasa mai tarziu,mi-am dorit sa moara in drum spre casa pentru ca ultimele patruzeci si opt de ore sa ramana pentru totdeauna ale mele.Ca nimic din ce vom face sau spune sa nu afecteze acest fragment de istorie."

"Pentru o vreme,l-am urmarit,cu inima batandu-mi sa-mi sparga pieptul,spionand printre cutii goale de bere,facandu-mi loc printre trupuri,ranita si aproape franta.Ceva din mine s-a rupt si a murit.Atunci si acolo mi-am pierdut ultimele ramasite ale copilariei;le-am pierdut intr-un moment scurt si cutremurator.
Invincibilitatea adolescentei disparuse.Si in timp ce hohoteam de plans si ma luptam sa trec de sunetele mecanice estompate,am jurat ca nu imi voi mai permite niciodata sa ma indragostesc din nou atat de vulnerabil,de patetic."

"Am epuizat toate explicatiile,chiar si pe cea mai dureroasa si mai improbabila,le-am tarat la suprafata si le-am analizat pe toate fetele si tot nu am reusit sa inteleg de ce ma simt asa."

"Stau cu picioarele incrucisate pe ciment si inhalez lacom,trimitand nori de fum inspre arcada lugubra.Si atunci ma izbeste.Aceasta greutate care ma apasa rece pe piept.Stiu acum despre ce e vorba.E constientizarea faptului ca aveam candva paisprezece ani si nici o grija pe lume.Ca am fost odata copil."

"Lucrurile sunt dintr-o data lucide si simple.Sunt deschisa unei conversatii lungi si incalcite.Vreau sa vorbesc,la nesfarsit,fara teama,despre viata,despre noi si toate lucrurile care pentru atata timp au parut atat de mari si infricosatoare,dar sunt acum atat de mici si usor de inteles.Simt nevoia sa ii spun atat de multe acum,dar cumva tacerea spune totul si chiar mai mult."

Un comentariu:

simson spunea...

auzi.....cum fac sa pun pe blog...o melodie de la trilulilu de exemplu......cum ai pus tu, a ? sau un video d p youtube....., a ? nu ma pricep...:( poate ma ajuti, merci frumos